שיקלי על האפשרות שיקים מפלגה: "עוד לא התקבלה החלטה"

    אסתי פלד No Comments on שיקלי על האפשרות שיקים מפלגה: "עוד לא התקבלה החלטה"

    ח"כ עמיחי שיקלי במהדורה המרכזית: "אנחנו רואים ממשלה, הראשונה בימי המדינה שאין בה רוב ציוני איתן וזה מקרין מבחינת הסחטנות של המפלגות הערביות. תקציבי עתק מועברים ללא שום תהליכים מסודרים"

    צילום: Yonatan Sindel/Flash90
    9:42
    03.05.24
    הרב אייל אונגר No Comments on למה חשוב לי לדעת מה חושבים עליי

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ח"כ עמיחי שיקלי שוחח הערב (שלישי) עם אבי רבינא במהדורה המרכזית ונשאל האם בכוונתו להקים מפלגה: "אנחנו עוד לא בתקופת בחירות, עוד לא התקבלה החלטה. זה מאוד מוקדם לצאת בהצהרות. אבל הנתונים בסקרים מעודדים ואני שמח עליהם".

    הוא התייחס להפרשתו מסיעת ימינה: "מה שאותי מעניין זה מעמד חברי הכנסת. אני רוצה שלא ייקבע תקדים שלפיו אם ח"כ התבטא כנגד ראש הסיעה שלו או הצביע בהתאם למצע – אבל בניגוד למה שהסיעה שלו החליטה בגלל שהיא עברה למחוזות אחרים, אני לא רוצה שיתקבע שניתן להפריש ח"כים על רקע כזה כי מה שיקרה זה שח"כים יהיו יס'מנים, מריונטות וזה לא קשור לימין או שמאל. אנחנו רוצים שיהיה משקל לחברי הכנסת".

    הוא הוסיף: "גם ההפרשה וגם הנושא של הנורבגים שאפשר לפטר אותם בלחיצת כפתור כמו שראינו עם יום טוב כלפון – אני חושב שזו מכה. תחשוב על שופט עליון מול ח"כ, כמה קשה להדיח שופט וכמה קל לנקוט בסנקציות נגד ח"כ".

    שיקלי התייחס להתנגדות הגורפת של האופוזיציה לחוקי הקואליציה: "מדובר לא פעם בחוקים טובים, אבל בראיית המאקרו אנחנו רואים ממשלה, הראשונה בימי המדינה שאין בה רוב ציוני איתן וזה מקרין מבחינת הסחטנות של המפלגות הערביות. תקציבי עתק מועברים ללא שום תהליכים מסודרים".



    0 תגובות